imsig vimsig


vaknade 7.45 av panik. Skulle ha gått upp klockan 6.00 och varit i skolan till föreläsning klockan åtta. Klev upp, duschade utav bara faen och insåg snabbt att jag i vilket fall som helst inte skulle kunna hinna till ens halva lektionen. Så jag satsade på föreläsningen vid tio istället. Duschade klart, kollade upp buss,  och för säkerhets skull schemat. Schemat visade inte alls det jag hade planerat för och jag tänkte genast att skolans schemagenerator måste ha fått spunk. Jag insåg dock relativt snabbt var felet låg. Den felande länken var jag. Det var jag, som åter igen vimsat till det så hela dagen faller i bitar;
Vi hade matteskrivning idag klockan åtta, ingen föreläsning. Vi hade tomt mellan tio och ett, inga föreläsning vid tio med andra ord och vi har redovisning klockan ett. Jag har kollat på fel dag och var helt fel ute.
Jag var helt övertygad om att det var enTorsdag-dag idag. Vilken miss.

så, nu lär jag helt enkelt göra någon nytta framt ill en sisådär tolvtiden, klaga på mig själv att jag helt har tappat kontrollen och vara sur som en citron för att jag missade en grym, och en för en gångs skull, sovmorgon.

Japp. God morgon sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schemat visade inte alls det jag hade planerat för och jag tänkte genast att skolans schemagenerator måste ha fått spunk.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=spunk

2007-10-19 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0