plugg

Idag är det äntligen en sån här underbar höstdag. Snön ligger nästan kvar som den borde, solen skiner som den borde, det är fyra små grader ute som det borde och jag sitter inne som jag borde.
För idag är min mekaniks dag och jag är inbjuden. Har stannat hemma idag av en anledning och det är att jag skall försöka ta igen en del av det jag missat. Så nu är det dax för hårdplugg. Jag har tillochmedbestämt ett schema. lunch vid tolv. sen börjar det igen vid halv ett. tar nog en rejäl promenix på rasten framåt halv tre och fortsätter sedan tills jag stupar. Idag är en sådan dag som jag känner positivt för. Jag är laddad. nu jädrans.

ojoj nu är klockan kvart över 10, nu börjar första lektionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0