natten

min natt har varit vidrig. Somnade med en grym frossa, vaknade sisådär förtiofem gånger i en pöl av svett och vaknade kanske förtioen gånger av att jag höll på att frysa ihjäl. MIn hals har åter igen kärvat ihop och min mage känns importerad från en annan människa och vill därför stöta sig ifrån min kropp. Det sliter och drar och jag är nästan säker på att hon har bestämt sig för att ge sig av, lossna från min kropp och krypa iväg över golvet, ut genom dörren på nya äventyr. mysigt. Hostan har även smygit sig tillbaka, men den är jag så van vid nu att jag inte direkt bryr mig. Det är just den här jäkla febern som tar kål på mig. Jag har ingen ork och inte någon motivation, vilket nu i dessa dar är grymt viktigt då tentan står och stampar runt hörnet.

Just nu kilar jag omkring här hemma i världens mundering med raggsockor, långkallingar, mysbyxor, nattlinne, halsduk samt morgonrock. Ser ut som Hulken men fryser iallafall inte lika mycket, nu är det bara att vänta på nästa svettning då allt åker av lika fort som det kom på. usch och tvi. nu blir det matte för hela slanten. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0