mathistoria


måste bara berätta hur mitt enda kostintag sett ut denna helgen.

I Fredags vid tretiden åt jag på Max i Uppsala med min käre far.
I Lördags en Korv med bröd på macken vid fyratiden (plus två potatisar och världens minsta klick rödbetssallad på julbordet på kvällen),
I Söndags lunch på Max med stefan, tommy, micke och nån som inte är värd att nämnas, samt pizza till middag hemma hos mor och far,
I dag en bulle och ett glas vatten till frukost och McDonalds till lunch.
Toppa även lördagen med waay to much alcohol så är min helg ett faktum. Har aldrig i hela mitt liv kännt mig så äcklad som jag är just nu.

Annars då? Jo helgen har, förutom allt som inte gick som planerat, varit bra. Jag har varit hemskans nyttig (om vi glömmer bort all äcklig skräpmat och shotsen :P) och det känns som att jag verkligen insett vad som är bra och vad som är dåligt för mig.

..Det vill säga Jag är bra och du är dålig. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0