dagen Idag


Idag har jag...
1. Försovit mig.
2. helt utan mening Åkt buss förbi gator som heter Pukvägen, Kornettvägen och Rättviksvägen.
3. helt utan mening åkt över E4an två gånger med buss.
4. Pinat i mig den äckligaste fruktsmoothien jag någonsin smakat i hela mitt liv.
5. Insett hur busschauffören märker (förutom plinget) att folk vill gå av bussen.
6. Skämts över mina tankar när jag tyckte att en 13åring var något av det vackraste jag sett i hela världen.
7. Ätit mig alldeles för mätt.
8. Sagt tusentals ursäkter för att slippa plugga.
9. Ångrat mig flera gånger.
10. Haft så enormt ont i magen.
11. Sett den största pannan jag någonsin har sett i verkligheten.
12. Inte lämnat in mekanikuppgifterna.
13. Skällt på en telefonfösäljare efter vi lagt på luren.
13. Snytit mig en sisådär hundrafemtio gånger.
14. Önskat att jag vore en fågel hundrafemtien gånger.
15. Låtsats att jag var grymt snygg en gång.
16. Sett fram emot helgen.
17. Blivit arg på småbarn som skrek i bussen.
18. Kännt mig totalt värdelös.
19. Ångrat mitt klädval.
20. Lagt ner alldeles för mycket av min studietid för att skriva detta.

.punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0