carolines sång


om det skulle skrivas en sång om mig idag så skulle den innehålla ett gigantiskt illamående, en enorm smärta i ryggen och ett riktigt hugg i öronen.
Den skulle även spelas jättefort med ett grymt beat för att visa stressen, den skulle endast innehålla låga toner för att beskriva känslan och den skulle aldrig gå på repeat för ingen skulle vilja lyssna på den mer än en gång.
Texten skulle innehålla ett kylskåp som luktade illa, en frys som isat igen och ett tvättkorg som var fylld både på bredden och höjden. Om jag inte misstar mig så skulle den också ge någon sorts vink till trötthet och ha ett dovt brus av blixtar och dunder i bakgrunden. Jag tror den skulle heta orkan, eller varför inte vulkan?
Fram med gitarren, här skall skrivas en hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0