tillbakablick 2003

bröllop på G Mån 6 okt 2003 22:36


Jag måste gifta mig. Nu nu nu. Jag är så laddad. Någon som ställer upp?
Provade mammas bröllopsklänning idag. Åh vad det var fint. Har fått en
Lysande idé nu, jaa. Jag ska gifta miig.
Så steg ett för idag. Jag ska flytta in i en Bröllopsklänning.
Steg två då. Jag har lärt mig massa nya ord idag så jag måste helt enkelt komma ihåg dom för att bli en smartare människa. Simultanackumulator är det första. Raggarlåda är det andra o saline-filled implants är det tredje (obs in english).
Å snart är det provvecka o presentation, projektet ska presenteras på onsdag. Shit. Kommer gå åt japan...

Dreeeeeam dreeam dreeam dreeam, when I want you, in my heart, wherever I want to, all I have to do, is dreeeeeam, dreeam dreeam dreeam (spelas just nu på nedervåningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0