tillbakablick 2003

knäckebröd, cider och ett glatt humör Ons 18 jun 2003 19:22

nu ska vi ut o campa, japp det ska vi.
morgondagen blir en lång jäkla dag med bilfärd ända ner till det,
förhopppningsvis, soliga skåne. vi landar i tylösand och börjar på midsommarfirandet.
(förresten, tylösand ligger väl inte i skåne?)
--
men vad ska man ha med sig? väskan kommer bli gigantisk...
sovsäck, ja, tält, nej, det behövde jag inte ta med mig, kläder, mjo..
hmm, bikinin, självklart, tandborste, ett måste, kamera, ännu ett måste, lr..  vet ju hur det jhar gått med mina kameror förut på fest, hm, lämnar nog den hemma vid närmare eftertanke, mat?, hmm.
nej jag har kommit fram till att humöret är det viktigaste, och jag har ju blivit utnämnd till kompaniets solstråle, så humöret är det inget fel på från min sida :], men mat?, jo, knäckebröd föreslog jojjo, billigt, bra, och fram,förallt lätt att bära på. men ack så äckligt och äta knäckebröd en hel helg:P
--
glöm allt. det blir flytande käk, skippar knäckebrödet och riktar in oss på cidern och det glada humöret. sovsäck hoppar vi över för vem ska sova? och tandborsten behövs inte eftersom tänderna ändå fräts sönder av all kolsyra som man hinkar i sig.

såå bekvämt, vad behändigt! då behöver jag bara ha med mig en handvääska!!

tylösand here we come.
midsommar 2003
var ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0