nollan


Så, nu är det ett faktum. -första dagen på mitt nya liv har börjat. första dagen då jag verkligen kan och får göra det jag har viljat och kämpat efter så länge. första dagen på en ny period. första dagen på vägen till mitt mål. det känns grrreat. riktigt bra.

jag kallar dock den här dagen (eller iallafall vissa människor i sällskapet) för hysterisk, Inte hysterisk som i dryg eller alltför jobbig utan för hysterisk som i för Hetsigt, onödigt och framför allt alldeles för mycket. har aldrig i hela mitt liv sett sådana hypade människor.
Undrar verkligen vad dom gjorde vid frukost imorse, kanske var dom på en resa till tallin.
Defenitivt har något som enlligt lag här i sverige är förbjudet och lämnar rökmoln efter sig ett litet finger med i spelet.

puff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0