hurtbulle

Igår började mitt nya liv bestämde jag för förtielfte gången. det som är otroligt är att dagen idag har följt det nya livet. det har aldrig hänt mig förr. Klockan är bara barnet och jag har tvättat som en tok, det vill säga tvättmaskinerna har gått på högvarv,  sen klockan sju i morse, vikt allt och prydligt lagt i små högar...fem maskiner(!)... och till och med hunnit vara ute på en kort men intensiv promenix. Jag har legat och läst i sängen, med min nyinköpta läsglasögon, utan att somnat om och vattnat alla fyra blommor i lägenheten. jag har även skickat mejl till banken och tele2 och ringt till mormor. svetten rinner nu nerför min rygg, jag känner mig allmänt äcklig men också otroligt stolt. en ny dag i mitt nya liv. nu ska jag iväg och göra miljön och plånboken en chans, det vill säga panta burkar, och ut på upptäcksfärd i rotebro. word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0